Searching...
воскресенье, января 22, 2012

ՄԻՀՐԱՆԸ` Սելենա ԳՈՄԵՍԻ և ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԱՅԼ ԱՍՏՂԵՐԻ մասին. ՎԻԴԵՈ


Ամերիկահայ  պարող, պարուսույց և պարերի բեմադրող  Միհրան Կիրակոսյանը մի քանի տարի է, ինչ  համագործացում է Սելենա Գոմեսի հետ, վերջերս էլ նոր բեմադրություններ է կատարել երգչուհու շրջագայության համար:  bravo.am-ին տված հարցազրույցում  Միհրանը պատմել է, որ մինչ այդ էլ՝  2008-ի օգոստոսին, պարել է երգչուհու Tell Me Something I Don’t Know  տեսահոլովակում. «Իմ ընկերներից մեկը՝ Hi Hat անունով պարերի բեմադրիչը, որն աշխատում է բազմաթիվ արտիստների հետ, առաջարկեց ինձ միանալ եւ նկարահանվել այդ տեսահոլովակում»:
Տեսահոլովակը դիտած հայ երկրպագուները նկատել են դրանում առկա Սասունցի Դավթի նկարը http://bloghar.blogspot.com-Ը արդեն ներկայացրել է այդ տեսահոլովակը այստեղ: Այս մասին Միհրանը տեղյակ չէր. «Անկեղծ ասած` առաջին անգամ նկատեցի: Բազմիցս դիտել եմ, բայց կադրում չէի նկատել արձանը»:
Միհրանի փոխանցմամբ՝ այն տունը, որտեղ նկարահանվել է Tell Me Something I Don’t Know տեսահոլովակը, պատկանում է հայի, որի ընկերը Սելենայի վիդեոյի պրոդյուսերն է. «Վերջինիս հետ աշխատել ենք նաեւ իմ՝  If You Want To տեսահոլովակի վրա»:




Ի դեպ, Գլենդեյլում բնակվող Միհրանն այժմ ե՛ւ դասավանդում է, ե՛ւ ամերիկյան երգիչների համար պարային բեմադրություններ անում: Միհրանը bravo.am -ին նաև ասել է՝ զբաղվում է այն գործով, որն իրեն հաճույք է պարգեւում. «Ինձ դուր է գալիս արտիստների համար պարեր բեմադրել: Որպես պարող` արել եմ այն, ինչ ցանկացել եմ, հիմա ինքս ընտրում եմ՝ ինչ աշխատանք եմ անելու կամ որ երգչի հետ եմ աշխատելու: Իսկ երաժշտությունն ու երգելն ավելի շատ իմ հաճույքի համար եմ անում»:
Ինչպես նշել է պարողը, շրջագայությունների ընթացքում կարողանում է ավելի լավ ճանաչել արտիստներին ու մտերմանալ նրանց հետ. «Երբ շրջագայության մեջ ենք լինում, բոլորի հետ մեծ ընտանիքի նման ենք դառնում, քանի որ գրեթե մեկ ամբողջ տարի ամեն օր տեսնում ենք իրար: Երգիչը, պարողները, երաժիշտները, ողջ անձնակազմը մտերմանում են այնքան, որ ակամա դառնում են ընկերներ»:




Լուսանկարում` Միհրանը կնոջ` Դիանայի  և երկվորյակ դուստրերի` Սոֆիի ու Լիլիի հետ:

Հղումը՝ asekose.am 

0 ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ:

Отправить комментарий

Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ`